Onderzoek in de school ter discussie: doelen, criteria en dilemma’s (conferentie)

Titel proceedings: Onderzoek in de school ter discussie: doelen, criteria en dilemma’sAuteurs: Rosanne Zwart, Klaas van Veen en Jacobiene Meirink (Redactie)Instituut: Expertisecentrum Leren van Docenten, Universiteit LeidenMet bijdragen van Wilfried Admiraal, Sanneke Bolhuis, Jan van Driel, Rob Martens, Kim Schildkamp en Marco SnoekPublicatiedatum: Maart 2012
Inhoudsopgave (gedeeltelijk):
2 Praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek
3 Onderwijsonderzoek: voor wie en waartoe?
4 Onderzoek door leraren: context Academische Opleidingsschool
5 Opbrengstgericht werken: data-geïnformeerd onderwijs voor schoolverbetering
6 Academisch docentschap
7 Onderzoek in de lerarenopleidingen: welk onderzoek waarom? 

Namens de HAN nam Janneke van der Steen deel aan de werkconferentie Onderzoek in de school. Zij is lector educatie.

Lees hier het gehele rapport.

Bron: Lerenvandocenten.nl, maart 2012





Tidak ada komentar:

Posting Komentar